Δηλώσεις - Αποφθέγματα

Αξίζουμε αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία

Εκπαιδευτικό Σύστημα

resized

Μητσοτάκης Κυριάκος

Αξίζουμε αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία. Με ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού. Αλλά και ελευθερία στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών και επιλογή διδακτικών μεθόδων. Με αξιολόγηση παντού. Με νέα αντικείμενα. Να διδάσκουν προγραμματισμό, τη γλώσσα του μέλλοντος. Αλλά και δεξιότητες, όπως η ομαδική δουλειά, αντί για στείρα παπαγαλία. Επιβραβεύουμε τον αγώνα να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Αυτό είναι αριστεία, αξιοσύνη, προκοπή. Αξίζουμε σχολεία που ο επαγγελματικός προσανατολισμός δεν θα είναι κενό γράμμα, αλλά μια πραγματική προσπάθεια να καταλάβουμε τις δεξιότητες, τα ταλέντα, τις επιθυμίες των νέων μας

(ομιλία του στη ΔΕΘ)

17 Σεπ. 2017

Σχετικές Δηλώσεις

Η εκπαίδευση θα μοιάζει ότι είναι ένα πιθάρι χωρίς πάτο

11.02.2016
resized

Φίλης Νίκος

Όσους διορισμούς κι αν κάνουμε-που είναι αναγκαίο-η εκπαίδευση θα μοιάζει ότι είναι ένα πιθάρι χωρίς πάτο αν δεν αντιμετωπίσουμε παθογένειες στη λειτουργία των σχολείων που αφορούν όχι τα πραγματικά κενά αλλά τα τεχνητά κενά. από τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει προκύπτει ότι υπάρχουν: α) 13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο της εκπαίδευσης.…

Δεν εφαρμόστηκε σωστά η Τράπεζα Θεμάτων στην Α’ Λυκείου

07.07.2014
resized

Λοβέρδος Ανδρέας

Δεν εφαρμόστηκε σωστά η Τράπεζα Θεμάτων στην Α’ Λυκείου. Αν εφαρμοστεί σωστά η Τράπεζα Θεμάτων, δημιουργεί δυνατότητες κριτικού πνεύματος και κριτικής στάσης με την Τράπεζα Θεμάτων υπήρχε συγκεκριμένος στόχος. Αν εφαρμοστεί σωστά - και έχουμε ακόμα ευκαιρίες - τότε υπάρχει μια απόπειρα εξίσωσης προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω, δηλαδή προς παιδιά με καλύτερο επίπεδο και όχι με χειρότερο επίπεδο, για να είμαστε όλοι ίσοι με χειρότερο επίπεδο. …